Субота, 18.11.2017, 12:10
Вітаю Вас Гість | RSS

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР
м. Слов'янськ

Наше опитування
Ваш рівень володіння комп'ютером
Всього відповідей: 225
Корисні посилання
НОВИНИ НОВИНИ Законодавство України ПЕДПРЕСА Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Березень » 22 » Відкритий урок з фізики у ЗОШ №8 в рамках атестації
14:07
Відкритий урок з фізики у ЗОШ №8 в рамках атестації

15 березня на базі Слов'янської ЗОШ І-ІІІст. №8 було проведено відкритий урок фізики у 7-му класі. Учитель Киричук Світлана Вікторівна.

На уроці були присутні методист Рижкова Г.О.,керівник МО вчителів фізики Костенко Т.А. та вчителі ЗОШ№1 Литвинкович Т.В.,ЗОШ№4 Ларіна Г.Ю.,ЗОШ№16 Углов О.С.Запрошені колеги відмітили високий рівень викладання предмету на основі використання іноваційних технологій.Протягом всьго уроку вчитель реалізовував діяльнісний підхід,що активизувало учпів до навчання.

Тема: «Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда»

Урок проведено у 7-Б класі. Тема відповідає навчальній програмі для 7-9кл. 2015р.

Тема є новою, тому було обрано комбінований тип уроку.

Клас складається з 24 учнів, які мають середній та достатній рівні навчальних можливостей, якість знань становить 56%.

Беручи до уваги особливості навчальної програми та рівень підготовленості учнів, обрано комбінований тип уроку з опорою на життєвий досвід та експеримент.

Дидактичну мету визначено як формування понять про дію рідини на занурене в неї тіло. Було поставлено завдання: встановити, від чого залежить виштовхувальна сила. Познайомити учнів із законом Архімеда та практичним його застосуванням.

Розвивальна мета передбачала сприяти формуванню вмінь спостерігати, аналізувати, порівнювати, робити висновки, розвивати самостійність, уважність, мислення. Виховною метою було виховувати інтерес до предмету, доброзичливість, працелюбність, культуру праці.

Досягненню визначених цілей сприяв вибір доцільної структури уроку:

-​ Перший етап передбачав мобілізацію класу, налаштування на позитив.

-​ Актуалізація опорних знань підготувала учнів до свідомого сприйняття матеріалу уроку на основі системного підходу, тому, щоб залучити всіх учнів використовувались фронтальні форми роботи.

-​ Мотивація навчальної діяльності здійснювалась шляхом постановки проблемного питання, проведення дослідів, що сприяло активізації уваги та розширенню кругозору учнів.

-​ Опрацювання матеріалу здійснювалось у поєднанні фронтальної та групової роботи з елементами індивідуального підходу, що дало можливість залучити кожного учня до активної інтелектуальної діяльності.

-​ Закріплення матеріалу проведено колективно, у формі розв’язання якісних та розрахункових задач, що забезпечило послідовність, перспективність та системність діяльності, зв’язок теорії з практикою, формування життєвої компетентності.

-​ Домашнє завдання спрямоване на корекцію й подальше вдосконалення знань та вмінь.

Методи, які використовувались на уроці були різноманітними. Перевага надавалася активним, проблемним, наочним, словесним методам.

На уроці реалізовано дидактичні принципи:- доступність, активність, науковість, системність. Оптимально поєднувались фронтальні та групові форми роботи.

Попередньо підготовлена дидактична база, використання ТЗН, залучення різних джерел інформації сприяли оптимізації змісту уроку та дозволили доречно структурувати навчальний матеріал.

Час уроку використано доцільно, психологічна атмосфера була позитивною, учні виявили достатній рівень працездатності.

Кінцевий результат-задоволення навчальних потреб школяра.

Категорія: Природничо-математичний цикл | Переглядів: 75 | Додав: Заведующий | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Форма входу
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

НМЦ ©2010-2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz