08:03
Школа Молодого Фахівця з теми: «Використання спадщини В.О.Сухомлинського у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку».

10.05.2019 на базі КЗ ДНЗ №18 «Ластівка» м. Святогірська відбулась Школа Молодого Фахівця з теми: «Використання спадщини В.О.Сухомлинського у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку».

Серед важливих проблем сучасності, що турбують людство, особливо виділяються екологічні. Увесь світ зіткнувся з глобальною екологічною кризою. Ця проблема потребує негайного вирішення. Тому серед багатьох напрямів освітньої роботи з дітьми дошкільного віку екологічна освіта набуває дедалі більшої актуальності.

Вважаємо, що екологічна свідомість як компонент інтелектуальної діяльності, визначає зміст поведінки особистості, і тому так важливо починати формувати її з дошкільного віку. І найкращим помічником у цьому стає сама природа.

Перед початком роботи заходу з вітальним словом до молодих спеціалістів звернувся завідувач закладу дошкільної освіти Панченко Світлана Володимирівна. Мета заходу – актуалізувати знання педагогів щодо формування екологічної свідомості дитини дошкільного віку; познайомити присутніх з досвідом впровадження ідей екологічного виховання шляхом активізації розумово-пізнавальної діяльності дитини; спонукати молодих фахівців створювати ефективну систему роботи щодо екологічного виховання дітей.

Гості отримали велике задоволення від перегляду екологічних проектів та дидактичного матеріалу.

Свій досвід роботи презентувала вихователь молодшої групи Осипенко Наталія Володимирівна перегляд інтегрованого заняття з екологічного виховання за твором В.О.Сухомлинського «Покинуте кошеня». Наприкінці заходу педагоги мали змогу насолодитися театралізованою екологічною казкою «Лісова пригода».

Педагоги отримали не тільки нові знання, а й позитивний настрій і бажання працювати з новими силами.

Категорія: Дошкільна освіта | Переглядів: 22 | Додав: liliyaton1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]