13:49
Семінар "Роль практичного психолога в системі інклюзивного навчання закладу освіти"

"Роль практичного психолога в системі інклюзивного навчання закладу освіти", саме за такою темою 18.02.2020 року на базі Слов'янської ЗОШ №16 відбувся семінар для практичних психологів закладів загальної середньої освіти міста.

Головною метою даного заходу була презентація моделі діяльності практичного психолога у системі інклюзивного навчання закладу освіти.

Спеціалісти команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП поділилися своїм досвідом роботи.

Заступник директора з НВР Кур'янович Ірина Сергіївна (ЗОШ №16) ознайомила практичних психологів міста з організаційно-методичними засадами діяльності шкільного психолога в системі інклюзивного навчання.

З 2019 року в школі функціонує ресурсна кімната для дітей з ООП.

Практичний психолог Луценко Олена Геннадіївна (ЗОШ №16) презентувала її можливості для сенсорного, емоційно-вольового та когнітивного розвитку дітей. Також поділилася своїм досвідом роботи щодо особливостей психологічного супроводу дітей з ООП.

Корекційний психолог Божко Дар'я Ігорівна (ЗОШ №16) презентувала корекційні методики у роботі з учнями з ООП.

Директор школи Дементьєва Лілія Миколаївна - досвідчений фахівець, надала практичні рекомендації щодо складу та основних векторів діяльності команди супроводу дітей з ООП.

Впевнені, що дієвих результатів ми зможемо досягти працюючи разом, як одна команда.

Дякуємо адміністрації та колегам за наданий безцінний досвід.

Фотозвіт.

Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 45 | Додав: liliyaton1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]