14:59
ОЛІМПІАДНИЙ РУХ 2021-2022 РОЗПОЧАТО

06 листопада 2021 року стартував ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад. Відкрили цикл інтелектуальних змагань олімпіади з екології та трудового навчання/технологій. Учасники отримали можливість виявити свої здібності та змагатися за першість.

Відповідно до рішення ради директорів закладів загальної середньої освіти Слов’янської ТГ олімпіади у цьому навчальному році відбуваються у дистанційному форматі.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з ЕКОЛОГІЇ проводився у два тури.

Основу першого (теоретичного) туру складали тестові завдання, що вимагали від учнів відтворення теоретичних знань, вміння проводити порівняльний аналіз змісту варіантів відповідей. Виконання завдань такого формату передбачає наявність в учнів не тільки знань понятійного апарату екології та біології, а й уміння оперувати поняттями, аналізувати зміст і обсяг понять, знаходити спільне й відмінне.

Другий (творчий) тур передбачав розв’язання завдань (проблемні питання, творчі роздуми, ситуаційні задачі), які потребували від учня вміння виявляти причинно-наслідкові зв’язки, бачення загальних тенденцій та
закономірностей розвитку екологічних систем, розуміння взаємозв’язків окремих компонентів біогеоценозів між собою.

Заздалегідь, до проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології, учасники олімпіади складали екологічний проєкт проблемного, пошукового або дослідницького характеру. У ІІ (міському) етапі олімпіади з екології взяли участь 6 учнів 10-х,11-х класів із 4 закладів загальної середньої освіти. Проєкти підготували учасники загальноосвітньої школи №12 та педагогічного ліцею.

З протоколами олімпіади з екології можна ознайомитися за ПОСИЛАННЯМ

У ІІ (міському) етапі олімпіади з ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (технологій) взяли участь 23 учні 8-11 класів із 9 шкіл Слов’янської ОТГ.

Олімпіада з трудового навчання/технологій також складалася з двох турів.

На Першому - теоретичному турі учасники протягом 1 години виконували тестові та творчі завдання за матеріалами навчальної програми з трудового навчання та технологій.

У другому турі виконувалася комплексна робота. Учасники олімпіади виготовляли виріб із визначеного набору матеріалів. На виконання завдання передбачалось 4 години.

При оцінюванні комплексних робіт головними критеріями були функціональність, якість та естетичність запропонованих виробів, володіння техніками обробки матеріалів, враховувались оригінальність (авторська розробка) роботи, новизна у підході до вирішення завдань, відповідність вимогам.

З протоколами олімпіади з трудового навчання (технологій) можна ознайомитися за ПОСИЛАННЯМ

 

Категорія: Олімпіади, конкурси, турніри | Переглядів: 115 | Додав: liliyaton1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]