20:49 Круглий стіл «Наступність та перспективність між дошкільною та початковою ланками освіти». | |
Реформування системи
загальної середньої освіти, визнання обов’язковості дошкільної освіти для дітей
старшого дошкільного віку вимагають трансформації старих та пошуку нових
підходів до розв’язання комплексних завдань, одним з яких є забезпечення наступності
та перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти. Забезпечити наступність і перспективність допоможе єдність, взаємозв’язок у роботі педагогічних колективів навчальних закладів та узгодженість мети, змісту, методів у роботі з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з урахуванням їхніх вікових особливостей. Для того щоб забезпечити безперервність освітнього процесу, досягти високої якості освіти, важливо створити сприятливі умови для переходу дітей від однієї освітньої ланки до іншої. З цією метою, 10 жовтня 2012 року на базі НМЦ, було проведено засідання «Круглого столу» з проблеми: «Наступність та перспективність між дошкільною та початковою ланками освіти». Педагогів
загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів було ознайомлено з: • законодавчими та нормативними
документами, що регламентують юридичні, соціальні та психолого-педагогічні
аспекти розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного та молодшого
шкільного віку; • зі змістом, сучасними
формами освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах та початковій школі; • різними нюансами організації та
проведення різних форм роботи з дітьми, батьками тощо. Угода про
співпрацю навчальних закладів стане запорукою налагодження тісних
взаємовідносин між колективами та орієнтиром для подальшого складання плану
спільних заходів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |