10:32
Інтегрований урок - у практику викладання навчальних предметів

16 листопада на базі Слов'янської ЗОШ І ІІ ст. № 19 було проведено відкритий інтегрований урок з фізики та інформатики у 8-му класі. Учитель Богонос Світлана Миколаївна.

На уроці були присутні методист Рижкова Г.О., директор школи Крапівіна С.В., заступники директора Сахабаєва О.М., Братерська Т.О., та інші. Запрошені колеги відмітили високий рівень викладання предмету на основі використання іноваційних технологій. Протягом всьго уроку вчитель реалізовував діяльнісний підхід,що активізувало учнів до навчання.

Тема: «Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Створення відеопроекту. Практична робота № 6.»

Урок проведено у 8 класі. Тема відповідає навчальній програмі 2017 р.

Клас складається з 19 учнів, які мають середній, достатній та високий рівні навчальних можливостей, якість знань становить 54%.

Беручи до уваги особливості навчальної програми, тему уроку та рівень підготовленості учнів, обрано тип уроку застосування знань, умінь та навичок.

Дидактичну мету визначено як формування вмінь створювати відео -проект з готових матеріалів; формування навичок роботи з розкладкою та шкалою часу, удосконалення навичок використання відео- переходів та аудіо- ефектів, створення назв та титрів.

Розвивальна мета спрямована на розвиток творчого потенціалу, вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером. Виховною метою було виховувати інформаційну культуру, старанність, відповідальність перед товаришами, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Методи, які використовувались на уроці були різноманітними. Перевага надавалася активним, проблемним, наочним, словесним методам.

На уроці реалізовано дидактичні принципи:- доступність, активність, науковість, системність. Оптимально поєднувались фронтальні та групові форми роботи. Попередньо підготовлена дидактична база, використання ТЗН, залучення різних джерел інформації сприяли оптимізації змісту уроку та дозволили доречно структурувати навчальний матеріал.

Час уроку використано доцільно, психологічна атмосфера була позитивною, учні виявили достатній рівень працездатності.

Кінцевий результат-задоволення навчальних потреб школяра.

 

Категорія: Природничо-математичний цикл | Переглядів: 101 | Додав: Заведующий | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]