ЗОШ ПЕД.ХАР-КА 3. К.С.З м.ПМПК 2.ЗАЯВИ

Перелік документів на ПМПК.

1. Заява обох представників дитини на обстеження (з указанням форми та програми навчання).

2. Письмова згода батьків  (обох представників дитини), щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.

3. Паспорт батьків (ксерокопія1-2стор.,  прописка. Печатка навчального закладу, згідно з оригіналом підпис керівника).

4. Свідоцтво про народження дитини (ксерокопія. Печатка навчального закладу, згідно з оригіналом підпис керівника).

5. «Карта стану здоров’я і розвитку дитини».

6.  Амбулаторна картка «Історії розвитку дитини» (форма 112/о, затверджена наказом МОЗ України від27.12.99 №302 «Про затвердження формо облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках, амбулаторіях») завіряється печаткою та підписом педіатра.

7. «Індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда»,затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 №623 «Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку їх складання», зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19.10.2007 за №1197/14464, якщо дитина інвалід( ксерокопія та оригінал).

8. Якщо дитина навчається: зошит з рідної мови , математики.

9. Табель або поточні оцінки за семестр які завіряються печаткою навчального закладу.

10. Малюнок  якщо дитина дошкільник, або не може писати.

11. Ксерокопія попереднього висновку ПМПК або ЛКК.

 12. Спеціальні школи-інтернати -  висновки шкільної ПМПК про динаміку та якість засвоєння знань дитиною під час випробувального навчання.

 13. Якщо таке є: документи про додаткові обстеження дитини.

 

     

ГРАФІК ЗАСІДАНЬ

МІСЬКОЇ ПСИХОЛОГО-МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ

ВІДДІЛУ ОСВІТИ СЛОВЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Дата засідання

Початок роботи

 

Місце проведення

 

15.04.2016

9.00

ЗОШ № 13, м.ПМПК

22.04.2016

9.00

ЗОШ № 13, м.ПМПК

29.04.2016

9.00

ЗОШ № 13, м.ПМПК

17.05.2016

9.00

ДНЗ № 37(за участю ДНЗ № 43)

18.05.2016

9.00

ДНЗ № 4

19.05.2016

9.00

ДНЗ № 30 (за участю ДНЗ № 25)

20.05.2016

9.00

ДНЗ № 55

23.05.2016

9.00

ДНЗ № 33 логопедичний пункт

(за участю ДНЗ № 70)

24.05.2016

9.00

ДНЗ № 24 логопедичний пункт

(за участю ДНЗ № 1)

26.05.2016

9.00

ДНЗ № 54

27.05.2016

9.00

ДНЗ № 2

30.05.2016

9.00

ДНЗ № 56

31.05.2016

9.00

ДНЗ № 8

Останнім часом в  Україні помітна тенденція до зростання кількості дітей, які мають порушення розвитку різних сфер – рухової, інтелектуальної, психічної. Зростання частоти народження дітей з порушеннями розвитку є важливою соціальною проблемою, яка набуває особливого значення під час демографічних змін.

Розвиток медичних, педагогічних наук спонукав до перегляду позицій медиків, педагогів та суспільства щодо здобуття освіти, надання корекції, отримання перспектив інтеграції в суспільство  дітей з нетиповим розвитком. Необхідне комплексне вирішення існуючої проблеми зусиллями команди (медики, реабілітологи, дефектологи, психологи, педагоги) із залученням членів родини на основі партнерської співпраці. Створення умов для забезпечення отримання якісної освіти, максимальної реалізації природних здібностей, формування особистісних якостей дитини, які дозволять вирішити проблему соціальної інтеграції – актуальні завдання, які стоять перед нашим суспільством.

 

16.03.2016р. на базі ЗОШ № 16 вчителем-логопедом було презентовано досвід роботи з теми самоосвіти: « Система корекційної роботи при дисграфії у молодших школярів». Був представлен урок у 2 класі з теми: «Диво калинове. Диференціація звуків с-ш, з-ж.».

      На презентації досвіду, були присутні вчителі-логопеди загальноосвітніх шкіл міста Слов’янська (ЗОШ№ 9; 11; 12; 13; 15; 17; 18, Миколаївська ЗОШ№ 3). Присутніми відзначено, що в ході заняття використовувались мультимедійні засоби навчання, здоров`язберігаючі технології: артикуляційну, дихальну, пальчикову гімнастики, масаж су-джок та фізкультхвилинка. Враховувався індивідуальний підхід до кожної дитини, здійснювався контроль вимови закріплених звуків та використовувались вправи на попередження дисграфії.

     Пропоновані завдання давали змогу учням показати рівень знань, та рівень мовленнєвого розвитку. Значна увага приділялась самостійній роботі учнів, а контроль за її виконанням покладався на дитячу аудиторію, та на вчителя.

     Вчителем-логопедом у ході уроку зроблено акцент на національно-патріотичному вихованні самосвідомості учнів. Всі поставлені цілі було здійснено. На уроці панувала плідна та доброзичлива атмосфера.

Вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів 24 березня 20016 року відвідали ДНЗ№ 4 міста Слов’янська, де відбувся семінар-практикум з теми: «Інтегрований підхід до соціалізації особистості в суспільстві». До уваги присутніх було представлено з досвіду роботи педагогів дошкільного закладу «Квітонька» мультимедійна презентація створення умов для соціалізації дітей дошкільного віку. Відбувся перегляд бінарного заняття дітей різновікової мовної групи з теми: «Казкова подорож». Заняття проводили: вчитель-логопед О.В. Довженко, музичний керівник І.І. Білозор, практичний психолог Н.С. Кирпична. Фахівцями було показано як завдяки використанню елементів методики ТРВЗ (теорія розвитку винахідницьких завдань) відбувається розвиток мовлення дітей. Педагоги на власному прикладі демонструють творчий підхід до теми заняття,при мотивації кожного виду діяльності використовується ефект новизни а для гармонізації психічного стану використовується музичний супровід. Відмічено використання елементів символічної синектики це допомагає не лише збагатити словниковий запас дошкільнят, але й сприяє розвитку пізнавальної активності та образного мислення дітей. Значна увага приділяється вихованню національного патріотизму дитини на підставі народознавства.